Rejtvény / Riddle

| 2009. június 24., szerda

Édes-kedves Olvasóim!
Készülök valamire. Ugyebár. Egy új prototípust gyártok, egy része már készen is van.
Na de mi lehet ez?
A helyes megfejtők között kisorsolok valamit, ami szintén titok, mert szintén új termék.
Hmm, legyen mondjuk 5 nap a tippelésre. Akkor hétfő délig várom a megjegyzéseket, kalandra fel! :)


My dearest Readers,
I'm deep in a new project. Of course. Knitting a new prototype, part of it is ready now.
But what is this?
Among the right commenters I select somebody by a draw and give her/him something - which is a secret again, since it is a new product too.
Hmm, let say you have 5 days for guessing. So I am waiting for the comments until Monday noon, good luck to everybody!


5 megjegyzés:

Zsukkata írta...

Pont úgy kacsint, mint egy elefánt ;o)! Vagy csak elefántnak álcázza magát?

Julinka írta...

Csakis elefánt lehet...:)egér esetleg...vagy az a Marson van?

Anna írta...

Szerintem egy halacska uszonya lesz :)) Kíváncsi vagyok nagyon ;o)

babobead írta...

Én is egyből az elefántra tippelnék. de ismerem az összes álatodat, és elefántot már csináltál. Vagy ez azért prototípus mert más csíkozású? Kíváncsi vagyok. És ha nem is nyerek, nekem már lesz békám:)

Noresz írta...

Igen, a béka már félig kész :)
és a kisorsolandó ajándék is, csak épp elvitte a férjem a fényképezőt, így a képre kicsit várni kell :)