Szóval egy kis vegyes / Now some this and that

| 2010. április 22., csütörtök

Tavasz van, meg menyasszony is. A kertünkben és a családunkban :)

It's springtime - we have a bride in our garden and in our family too :)



































Kipróbáltam a varrást, huzatot készítettem a kerti párnákra.

I have tried to use the machine for sewing and prepared two pillows.



































Befejeztem a kardigánt a fiacskámnak.

Finished my son's cardigan.

















































És azért írok ilyen ritkán, mert valamiért nagyon-nagyon álmos vagyok mostanában :)

And I write so rarely nowadays, becasue for some reason I'm extremely sleepy these days :)

4 megjegyzés:

Fércművek írta...

Gratulálok! (Ha jól értem és van miért. :)) )

VirgArt írta...

Nem merek gratulálni, csak majd, ha biztosat írsz! ;o)
A kardigán nagyon-nagyon szép lett, ahhoz szívesen gratuálok! :o))

Noresz írta...

Hát igen, még nem is merem fogadni a gratulációt, csak a kardigánért :)
Szóval olyan mondtam-is-meg-nem-is, mert a bűvös 12-ig még 2-3 hét, meg különben is, a biztos akkor, ha épségben kibújt a végén.
De mégis muszáj volt meglebegtetnem :)

Anna írta...

Még hogy "valamiért" , talán inkább "valakiért" :))