Kis vegyes / Pot-popurri

| 2009. szeptember 18., péntek

  • Ezt készítettem anyukám szülinapjára :) (mármint a weboldalt....)
This was the present for the birthday of my mum :) ( I mean the website....)
  • További elkészült munkák:
Other finished items:

















































  • És végül: EGYSZERŰ ÉS NAGYSZERŰ az új vásári megjelenésem :) Könnyen a helyszínre szállítható, gyorsan szétszedhető, összerakható. És nem túl drága!
And finally: simple and great solution for the transportation, storage and display of my products in the markets.











































5 megjegyzés:

Fércművek írta...

Nagyon jó ötlet!
Én is nagyon szeretem ezeket a dobozokat. A műhelyben, amit csak lehet ilyenekben tárolok. Nagyon praktikusak. Most már tudom, hogy erre is jók! :))

Anna írta...

A mindenit, jó sok portéka... és hogy ment a bolt??

Noresz írta...

Szia Judit!
Nekem meg ilyenekben áll méret szerint dobozolva tornyokban a gyerekek kinőtt ruhája.
Anna!
A bolt elfogadható volt, de nem valami fényes, ugyanis nem tudtam versenyre kelni egy mellettem levő műanyag-gagyi árussal....

Noresz írta...

Vagyis az előbbi is én voltam :)

MAGYARINDA írta...

....mármint a műanyagárus? :-D